معرفی سایت یاسین مدیا (بخش سخنرانی در بانک صوت و فیلم مذهبی)

سایت یاسین مدیا، بانک صوت و فیلم مذهبی

سایت یاسین مدیا، بانک صوت و فیلم مذهبی

سایت یاسین مدیا، بانک صوت و فیلم مذهبی، یکی از بهترین سایت‌های موجود بر روی وب برای دریافت سخنرانی، مداحی، تلاوت قرآن و فیلم‌ها و کلیپ‌های مذهبی است.

برای دیدن صفحه اصلی این سایت به www.yasinmedia.com مراجعه کنید. اگر می‌خواهید از فهرست کل مطالب موجود در سایت استفاده کنید، این‌جا را ببینید.

هر کدام از بخش‌هایی که در ذیل آمده‌اند، شامل تعداد بسیار زیادی فایل صوتی / تصویری هستند. این فایل‌ها را مرتب کرده‌ام تا بتوانید بر حسب استادی که سخنرانی کرده و نیز بر حسب مداح به صفحه مناسب رجوع کرده و آن‌چه می‌خواهید دریافت کنید.

بخش‌های مداحی، قرائت قرآن، فیلم و … نیز در سایت هست که سعی می‌کنم دفعات بعد معرفی کنم. برای دیدن سخنرانی‌ها و دریافت آن‌ها به بخش ادامه مطلب رجوع کنید.

سخنرانی:

استاد مرتضی آقا تهرانی

استاد مرتضی آقا تهرانی

استاد مردانی

استاد مردانی

استاد م�ی الدین الهی قمشه‌ای

استاد محی الدین الهی قمشه‌ای

امام خمینی

امام خمینی

استاد انصاریان

استاد انصاریان

آیت الله بهاء الدینی

آیت الله بهاء الدینی

آیت الله العظمی بهجت

آیت الله العظمی بهجت

�جت الاسلام پناهیان

حجت الاسلام پناهیان

�جت الاسلام طائب

حجت الاسلام طائب

استاد توکل

استاد توکل

شهید دکتر چمران

شهید دکتر چمران

�اج آقا کرمی

حاج آقا کرمی

�اج آقا مویدی

حاج آقا مویدی

�اج آقا هاشمی‌نژاد

حاج آقا هاشمی‌نژاد

استاد �سینی قزوینی

استاد حسینی قزوینی

�اج آقا دانشمند

حاج آقا دانشمند

دکتر روازاده

حجت الاسلام پناهیان

دکتر روازاده

مرحوم دولابی

برنامه ری�انه رادیو معارف

برنامه ریحانه رادیو معارف

دکتر ر�یم پور ازغدی

دکتر رحیم پور ازغدی

دکتر رفیعی

دکتر رفیعی

مقام معظم رهبری

مقام معظم رهبری

شهید مطهری

شهید مطهری

�جت الاسلام صدیقی

حجت الاسلام صدیقی

دکتر عصام العماد

دکتر عصام العماد

علامه امینی

علامه امینی

علامه جعفری

علامه جعفری

استاد فاطمی نیا

استاد فاطمی نیا

استاد فر�زاد

استاد فرحزاد

مر�وم فلسفی

مرحوم فلسفی

استاد قرائتی

استاد قرائتی

مر�وم کافی

مرحوم کافی

آیت الله مجتهدی تهرانی

آیت الله مجتهدی تهرانی

استاد مصبا� یزدی

استاد مصباح یزدی

استاد میر باقری

استاد میر باقری

استاد نقویان

استاد نقویان

�جت الاسلام نیک‌نام

حجت الاسلام نیک‌نام

یک دیدگاه برای ”معرفی سایت یاسین مدیا (بخش سخنرانی در بانک صوت و فیلم مذهبی)

  1. سلام.شماره تلفن دکتر رفیعی رو میخواستم.یا اگه شماره تلفنشون نیست اسم سایت ایشون رو واسم ایمیل کنین.با تشکر

  2. با سلام و آرزوی موفقیت-
    چگونه می توانم با استاد فاطمی نیا تماس بگیرم.
    بسیار ضروری است. لطفا راهنمائی فرمائید.
    با تشکر و امتنان
    _______________________
    متأسفانه من اطلاعی از نحوۀ تماس با ایشان ندارم.

  3. سلام خسته نباشيد
    من خيلي مشكل دارم سوالات زيادي دارم كه ميخوام از دكتر رفيعي بپرسم اگه ميشه سايت ايشون رو يا ايميل دكتر رو برام بفرستيد خواهش ميكنم

  4. ba arze salam va khaste nabashid khedmate shoma
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
    man mikhastam ke har tor emkane dare be man lotf konid va shomare tamas haj agha naghaviyan ra dar ekhiyar man ghara bedahid
    من می‌خواستم که هر طور امکان داره به من لطف کنید و شماره تماس حاج آقا نقویان را در اختیار من قرار بدهید
    khieli moshkel daram va be rahnimaie eshan khieli niyaz daram
    خیلی مشکل دارم و به راهنمائی ایشان خیلی نیاز دارم
    toro khoda shomare tamas ya email eshan ro be man bedahid
    ترو خدا شماره تماس یا ایمیل ایشان رو به من بدهید
    ba tashakor faravan az shoma
    با تشکر فراوان از شما
    _______________
    متن پینگلیشتون رو فارسی کردم. سعی می‌کنم ایمیل ایشون رو پیدا کنم، ولی قول نمی‌دم.

  5. سلام
    تو رو به هر کی که دوست دارید …شماره تماس حاج آقا نقویان رو برام پیدا کنید
    زندگیم داره می پاشه……..تو رو بخدااااااااااااا
    __________
    ایشون تا چند وقت پیش مسئول «نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی» بودن. شاید از اون طریق بتونید با ایشون صحبت کنید یا حداقل ایمیلشون رو بگیرید. این هم اطلاعات تماس:
    http://nahad.ir/contactus/

  6. سپاسگذارم…..من همین الان دیدم که جوابمو دادید…..برات آرزوی موفقیت دارم…..ولی باز اگر اطلاعات جدید پیدا کردید …ممنون میشم اطلاع بدید (از حاج آقا نقویان)
    درپناه حق باشید

  7. سلام
    ببخشید من به این سایتی که معرفی کردید مراجعه کردم.گویا اسم حاج آقا نقویان تو لیست دیگه نیست
    از طرفی با دانشگاه شهید بهشتی تماس میگیرم…یک شماره 4 یا 5 رقمی..کسی اصلا بر نمی داره
    می خواستم اول بپرسم اسم کوچک حاج آقا چیه؟
    بعد اینکه آیا کسی رو می شناسید که روحانی باشه و بتونه مثل حاج آقا نقویان مشاوره بده؟
    خیلی لازم دارم
    منتظر جواب شما هستم
    __________________
    سلام،
    فکر می‌کنم مسئول نهاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی عوض شده باشه، ولی گفتم تماس بگیرید شاید بتونید از ایشون سراغ بگیرید. شماره تلفن هم مشکلی نداره و 8 رقمی هست.
    دفاتر نهاد در دانشگاه‌ها
    دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي (ره)
    نام مسئول: حجة الاسلام والمسلمين قريشي
    شماره تماس: 22401062
    آدرس پستی: تهران‌ – بزرگراه شهيد چمران – روبروي نمايشگاه – خيابان تابناك – صندوق پستي 689/19835

    اسم ایشون حاج آقا «ناصر نقویان» هست. این مطلب رو که مصاحبه‌ای با ایشون هست مطالعه کنید، جالبه:
    http://www.inn.ir/newsdetail.aspx?id=1457
    از زندگی شخصی خودشون گفتن…
    نمی‌دونم این مراکزی که این‌جا ذکر شده چقدر مناسب هستند، ولی به هر حال فهرست کاملی هست. در تهران می‌تونید با این مراکز تماس بگیرید و هزینۀ ذکر شده (به دقیقه یا ساعت) روی قبض تلفنتون می‌آد.
    شرکتهای ارايه دهنده خدمات از طريق شبکه هوشمند
    سایت مرکز ملی پاسخگوئی رو دیدین؟ مشاورانش روحانی هستن و فکر می‌کنم دفترش قم باشه.
    http://www.paasokhgoo.ir/
    فهرست اساتیدش این‌جا هست که از طریق اینترنت هم جواب می‌دن:
    http://www.paasokhgoo.ir/index.php?go=online

  8. لطفاً ایمیل دکتر رفیعی را برایم بفرستید یک مشکل جدی دارم خواهش می کنم
    _____________
    متأسفانه ایمیل ایشون رو ندارم.

  9. سلام شماره ی حاج آقا نقویان رو می خواستم خیلی ضروریست قسم میخورم که نجات زندگی یک انسان به چند دقیقه گفتگو با ایشان بستگی دارد
    شما را به خدا قسم راهنمایی بفرمایید

  10. با سلام خدمت شما خواهشا شماره تلفن حاج آقا نقویان رو واسم بفرستید کارم خیلی خیلی خیلی واجب هست تا قبل از عید لازم دارم هر چه زودتر بهتر مسئله یک عمر زندگی هستش ممنون میشم

  11. ba salam.
    adrese emaile dr rafiee ro mikhastam.
    ba tashakor.
    _________
    متأسفانه با جستجوی فراوان، آدرس ایمیل یا سایت ایشان را پیدا نکردم.

  12. با تشكر از زحمات بي شائبة شما ياران امام زمان اگر شماره اي از آقاي فلاحزاده جهت تماس بفرماييد ممنون مي شوم.
    ______________
    با عرض پوزش، من فقط برخی از مطالب را از روی سایت یاسین‌مدیا جمع‌آوری کرده‌ام و شماره تلفن یا آدرس این آقایان را در اختیار ندارم.

  13. سلام به همه دست اندر کاران شما !

    خواهش دارم اگر امکان داشته باشد سخنرانی از آقای ماندگاری را برایم ذریعه ایمل بفرستید و یا اگر ایشان سایت داشته باشد کمک نماید،از همکاری شما قبلاً سپاس گزارم .
    ارادتمند شما
    ناصری

  14. سلام
    تروخدا سایت یا ایمیل آقای دکتر رفیعی رو به من بدین
    حتما باید با ایشون حرف یزنم
    مشکلمو بگم
    سر دو راهی موندم

  15. ترا خدا اگه تونستيد سايتي يا ايميلي از دكتر رفيعي پيدا كنيد برام بفرستيد به آدرس ايميلم. من كار خيلي مهمي با ايشون دارم.

  16. سلام تروخدا شماره آفای نقویان یا آقای شهاب مرادی رو به من میل کنیددیـــــــــــــگــــــــــه دارم نا امید مشم از زندگی..

  17. با سلام خدمت شما من از اول تا الان هنوز خمس پرداخت نکرده ام لذا خواهشمند است به اینجانب کمک بفرمایید.
    با عرض ادب وپوزش از شما
    بخشی

  18. سلام بزرگواران
    مدتهاست به دنبال حاج آقا ماندگاري هستم. هر نشاني يا رايا نشاني يا تلفن يا رد پا از ايشان داريد مرا در جريان قرار دهيد. ممنون هستم
    محسن منتظر

  19. سلام آقاي مرتضي من فقط ميتونم آدرس سايت آقاي شهاب مرادي رو بهت بدم , ولي شما مطمئن باش تو اين سايت جواب ميده و به اميد خدا مشكلت حل ميشه. التماس دعا
    http://www.shahab-moradi.ir

  20. با سلام و خسته نباشید.
    میخواستم اگه میتونید شماره یا ایمیل یا هر چیزی که بشه با حاج آقا ماندگاری تماس گرفت را در اختیارم قرار دهید.
    با سپاس و دعای خیر.

پاسخی بگذارید

