دریافت ترجمه کتاب تفسیر المیزان (نسخه 20 جلدی)

باز هم با کتاب جدیدی در خدمت شما هستم. تفسیر المیزان، نتیجه سال‌ها تلاش علامه محمد حسین طباطبایی رحمة الله علیه است. او با روشی جدید، یعنی تفسیر قرآن به قرآن، توانست باب جدیدی در تفسیر بگشاید. تمام این 20 جلد، در یک فایل CHM با حجم کمتر از 10 مگابایت در اختیار شماست. اگر به قابلیت جستجو علاقه‌مند هستید، می‌توانید از نسخه 17.5 مگابایتی که توانایی جستجو در میان مطالب تفسیر را دارد، بهره ببرید. منبع اصلی این کتاب، سایت DownloadBook.org است که کتاب‌های جالب بسیاری برای دریافت دارد.

نام کتاب: ترجمه تفسیر المیزان

نویسنده: علامه محمد حسین طباطبایی

تعداد مجلد: 20 جلد

فایل CHM

فایل CHM ترجمه 20 جلدی المیزان

دریافت در قالب CHM (مناسب خواندن) حجم: 9.9 مگا بایت

فایل CHM

فایل CHM ترجمه 20 جلدی المیزان با قابلیت جستجو

دریافت در قالب CHM (مناسب خواندن و جستجو) حجم: 17.5 مگا بایت

برای استفاده از قابلیت جستجو، باید به برگه جستجو (search) مراجعه کنید. پس از نوشتن آن‌چه می‌خواهید بیابید و زدن کلید Enter، فهرستی از صفحاتی که این کلمات در آن‌ها استفاده شده‌اند می‌بینید که با کلیک کردن روی هر کدام، به آن صفحه می‌روید و کلمات جستجو را به صورت پررنگ شده (highlight) خواهید دید. توضیح این‌که متأسفانه نام این صفحات یکسان بوده و بامفهوم نیستند.

همچنین «مقدمه‌ی این کتاب» در قالب PDF آماده شده که برای آشنایی با این تفسیر بسیار مناسب است:

فایل PDF

فایل PDF مقدمه المیزان

دریافت در قالب PDF (مناسب خواندن و چاپ) حجم: 168 کیلو بایت

برای مشاهده‌ی فایل PDF در ویندوز نیاز به نرم‌افزار Adobe Reader دارید که می‌توانید از این‌جا دریافت کنید. برای دیدن فایل‌های CHM در محیط ویندوز نیاز به نرم‌افزار اضافی ندارید. فقط توجه داشته باشید که فایل CHM فشرده (ZIP) است.

تکمیلی: نسخه تلفن همراه تفسیر المیزان را از دست ندهید.

یک دیدگاه برای ”دریافت ترجمه کتاب تفسیر المیزان (نسخه 20 جلدی)

  1. سلام بر حسین
    ممنون چند وقتی بود دنبال نسخه pdf این کتاب بودم

    راستی نگفتی به چه اسمی بیشتر مایلی لینکت کنم

  2. سلام بر حسین در روزی که نام حسین بر لبها جاری است
    آقا حسین ما منتظر نظر مبسوط بودیم
    وردپرس رو هم چشم می یایم
    فعلا» بین وبلاگ مبارز و آقا سهیل کریمی یک رقابتشدید درگرفته
    دارند رقابت می کنند ببینند کدوم یکی مخاطب بیشتری رو جذب می کنه
    مصاحبه مبارز با من ؟ یا آقا سهیل با انیس نقاش
    نظر تو چیه
    راستی ما هنوزمنتظر نقد خوشگل ات هستیم ها
    ما رو بی نصیب نذار

  3. بازتاب: دریافت ترجمه کتاب تفسیر المیزان (نسخه تلفن همراه) « گاه‌نوشته‌های من

  4. سلام
    من جلد اول المیزان را دانلود کردم ولی نتوانستم فایل آن را باز کنم آیا پسورد خاصی دارد؟

    خیر، رمز خاصی ندارد. این نسخه تلفن همراه است و باید روی دستگاهی که قابلیت اجرای برنامه‌های جاوا را دارد نصب شود.

  5. سلام عالی بود دستت درد نکنه
    ميشه به جز کتاب های مذهبی از کتابهای ديگه مثلاً علمی هم بذاری

  6. سلام دوست گرامی من به text این کتاب بیشتر احتیاج دارم برای خیلی مهم و ضروری است لطفاً اگر می تونید text کتاب را در اختیارم بگذارید حتماً با من تماس بگیرید

    متن این کتاب از فایل CHM قابل کپی است. احتمالاً از فایل نسخه تلفن همراه نیز قابل استخراج می‌باشد.

  7. بسیار ممنون وسپاسگذارم از اینکه کتاب تفسیر المیزان را برای دانلود در اختیار مابازدیدکنندگان قرار میدهید
    انشاءلله در پناه ایزد منان موفق باشد
    وخداوند به شما اجر اخروی و دنیوی عطا کند چون همه توانایی خرید 20 جلد کتاب را ندارند.
    موفق باشید

  8. نسخه pdf این کتاب را میخواهم.
    _______________________
    تا آن‌جا که من گشته‌ام، روی وب نسخه PDF این کتاب وجود ندارد.
    پیشنهاد من این است که با نرم‌افزار CHM2Word، فایل CHM را به فایل ورد تبدیل کرده و سپس خروجی PDF بسازید. البته این‌کار احتمالاً وقت‌گیر خواهد بود.

  9. بسم الله الرحمن الرحیم
    با سلام لطفا فایل PDF کتاب را هم بگذارید .
    با تشکر فراوان
    یا علی
    __________________________
    متأسفانه PDF این کتاب وجود ندارد و برای تهیۀ آن با کیفیت قابل قبول، باید زمان بسیاری را صرف ویرایش و تنظیم آن نمود. می‌توانید قالب PDF را از فایل CHM با نرم‌افزار CHM2Word تهیه کنید، ولی برای تهیه خروجی با کیفیت مناسب، باید فایل Word حاصل قبل از تبدیل به PDF ویرایش شود.

  10. سلام از اینکه تفسیر المیزان را در اختیار ما گذاشتید ممنونم ان شاء ا… اجر این کار خوبت را از اقاامام زمان بگیری

  11. برای استفاده از تفسیر المیزان به بلاگ شما آمدم. متشکر از اینکه به اشتراک گذاشتید. با شما اختلاف عقیده عمیق دارم ( یعنی شما ما را کافر حربی می دانید با خون مباح). انشاالله این تفسیر نورانی چراغ راه ما و شما باشد.
    _______________________
    می‌شود بفرمائید بنده کجا چنین حرفی زده‌ام؟ کافر حربی؟!
    به هر حال، باور دارم که قرآن چراغ راه ماست و می‌توانیم اختلافاتمان را با رجوع به آن، حل کنیم؛ به شرطی که در مقابل حق و حقیقت خاضع باشیم و نظر شخصی و حزبی را بر آن ارجح ندانیم.
    سعی کرده‌ام مطالب قرآنی را با شیوه‌ای ساده و قابل اطمینان، در اختیار علاقه‌مندان قرار دهم. امیدوارم که مفید واقع شود.

  12. *** قران و خدا و پيامبرا و امام *** تون
    _______________
    اگر مدعی هستید که به امام توهین نکردید و فیلم جعلی بوده، این توهین‌های جدید دروغ‌گوئی و دوروئی‌تان را به خوبی نشان می‌دهد.

  13. بنام خدا
    امشب شب عاشورای امام حسین علیه السلام میباشد
    انشالله بتونم دانلودش کنم
    دستتون درد نکنه اجرتون با ابی عبدالله علیه السلام

  14. كار شما قابل ارزش گذاري مادي نيست . مدتها بود در صدد تهيه يك تفسير قران بودم اما توان مالي ان را نداشتم . فقط يك جمله ميتوانم بگويم : اجركم عندالله .
    اگر از دوستان كسي لينك دانلود كتاب رياض الشهاده في مصايب الساده را دارد ممنون ميشوم مرا مطلع كند . من اين كتاب را دارم البته بسيار كهنه و چاپ سنگي است و 50 صفحه اول و نميدانم چند صفحه از اخر ان موجود نيست و بدليل قديمي بودن كاغذ ان شكننده شده و بزحمت قابل مطالعه است . قبلا از لطف شما تشكر ميكنم
    ايميل من : mahnoosh17@gmail.com

  15. دين رو با سياست آلوده نكن
    ____________________________
    سیاست، جزئی از دین است. دین را با سکولاریسم آلوده نکنیم. با سکوت دین در مقابل زورمداران، و سکوت در مقابل ظلم اقلیت به اکثریت…

  16. سلام
    اجرتون فقط و فقط با خدا باشه كه بهترين اجر دهنده است و بالاتر و مهربان تر از او كسي وجود ندارد كه خواسته باشيم اجرمون رو از او بگيريم و واقعا ابلهانه است كه كسي دم از اسلام بزنه و قرآن را خونده باشه و باز هم اجرشو از امام حسين و ديگران بخواهد اينها مانند قوم بني اسرائيل هستند كه با وجود وعجزات حضرت موسي و ايمان لحظه اي به او بلافاصله راه بت پرستي را پيش مي گرفتند و با حضرت موسي مخالفت مي كردند ببينيد امامان و پيامبران براي اين آمده بودند كه بگويند هر چي هست و نيست از آن خداست و اوست كه اگر بخواهد مي دهد و اگر نخواهد نمي دهد و هيچ كسي حتي حضرت محمد هم نمي تواند پارتي بازي كرده و بنده اي را مزدي و اجري ببخشد چه برسد به امامان !!!! خواهش مي كنم در دعاهايتان نيز عدالت را رعايت كنيد و اين همه تلاش پيامبران ما را به باد ندهيد و فقط از خدا هر چيزي را طلب كنيد مگر اينكه معتقد به اين باشيد كه استغفرالله امامان دل رحم تر از خدايند و واسطه مي شن و پارتي بازي مي كنن !!!!!!!!!!!!!!!1
    _________________
    پارتی بازی؟! مگه قرآن نخوندین؟ آیت الکرسی که باید بلد باشین:
    مَن ذَالّذي يَشفَعُ عِندَهُ اِلّا بِاذْنِهِ…
    چه كسي مي تواند جز به اذن خدا شفاعت كند؟…
    سورۀ بقره؛ آيه 255

    وَ لا تَنْفعُ الشفاعَة عِنْدَهُ اِلّا لِمَن اِذْنِه لَه…
    شفاعت جز براي كساني كه خداوند اذن (اجازه) دهد سودي ندارد…
    سورۀ سباء ؛آيه 23

    نعوذ با… قرآن رو به مسخره می‌گیرید؟ شما چرا به جای راه خدا را رفتن، دینتان را دور ریختید و به راه عبدالوهاب و ابن تیمیه رفتید؟ اگر اهل سنتید، ابن تیمیه را علمای اهل سنت تکفیر کردند و به زندان افکندند تا همان‌جا مرد. پس چرا به جای دین خدا، از دین ابن تیمیه پیروی می‌کنید؟
    سایت حضرت ولی عصر (عج) پاسخ‌گوی بسیاری از سؤالات شماست؛ البته اگر به دنبال جواب هستید.

  17. فایل دوم رمز داشت نتونستم باز کنم کسی میدونه چیه
    ____________________
    فکر کنم فایلتون درست دانلود نشده. سعی کنید فایل رو دوباره دریافت کنید.

  18. سلام
    بابت المیزان ممنون، الان داره دانلود می شه
    متاسفانه احساس می کنم شما از اون تیپایی هستین که من ازشون می ترسم؛ اونایی که پارسال ما رو تو خیابون می زدن 😦 کاش فضای ایران باز بشه که من و اون دوستان بتونیم به لطف چیزایی مثه المیزان با هم حرف بزنیم که هر دو طرف باورمون بشه ما مال یه دین و یه خاکیم.
    یا حق
    ______________
    متأسفانه بر اساس ظن و گمان، تهمتی زدید و رفتید. نمی‌دانم در خیابان چه کرده‌اید و چه کسی کتکتان زده، اما اگر سبزی هستید، باید بگویم روش تهمت‌زنی را به کار می‌برید که راه را برای گفتگو می‌بندد. ای کاش جنبش سبز به یکی از هزاران ادعایش پایبند بود… حداقل در دروغ نگفتن و تهمت نزدن…
    یا حق

  19. سلام مجدد
    من که تهمت نزدم دوست عزیز؛ یه احتمال مطرح کردم؛ قطعی که نگفتم. منم موافقم که باید به ادعاها و شعارهاش پایبند باشه. از اینکه شمام از گفتگو صحبت می کنه صادقانه خوشحالم؛ این نشون میده با کمتر از اونکه میپنداریم یا به نظر میاد از هم دوریم، شکر خدا. فقط یه خواهشی که دارم اینه که تو هم درک کنی من و امثال من رو؛ من مارگزیده ام، شاید ناراحت و عصبی شدم، ولی مطمئنم اگه خودتو بذاری جای من درک می کنی.
    بازم سر میزنم که دیگه بهم تهمت نزنی که تهمت زدم و رفتم! (شوخی بودا) 🙂
    یا حق

پاسخی بگذارید

