دریافت نسخه PDF ویژه‌نامه دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری (ضمیمه روزنامه ایران)

سلام، باز هم با مطلب جدیدی در خدمت دوستان هستم.

این بار ضمیمه انتخاباتی روزنامه ایران که در روز شنبه 18 مهر 88 به همراه روزنامه منتشر شد را به شما عرضه می‌نمایم. این ضمیمه، حاوی مطالب مختلفی در مورد انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و وقایع پس از آن است.

متأسفانه در سایت جدید روزنامه ایران، جائی برای دریافت ویژه‌نامه‌ها در نظر گرفته نشده، به خاطر همین هم مجبور شدم خیلی بگردم تا یک نسخه از آن را به دست بیاورم! پس از کلی گشتن، عاقبت در نمایشگاه مطبوعات CD نسخه دیجیتال این ضمیمه‌نامه را از غرفه روزنامه ایران هدیه گرفتم. از همه دست‌اندرکاران این روزنامه ممنونم.

و اما PDF کامل این ویژه‌نامه که از CD آن تهیه و بهینه شده است تقدیم به شما دوستان:

نام ویژه‌نامه: ضمیمه دهمین انتخابات ریاست جمهوری روزنامه ایران

صاحب امتیاز: روزنامه ایران

فایل PDF
فایل PDF ویژه‌نامه دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روزنامه ایران

دریافت در قالب PDF (مناسب خواندن و چاپ) حجم: 24.3 مگا بایت

اما گر سرعت اینترنتتان پائین است یا می‌خواهید بخش‌های این ضمیمه را جدا دریافت کنید، کافی است در فهرست زیر برای دریافت هر بخش، روی آن کلیک کنید.

فهرست مطالب ویژه‌نامه:

یک دیدگاه برای ”دریافت نسخه PDF ویژه‌نامه دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری (ضمیمه روزنامه ایران)

  1. سلام. ولي من شما رو مي‌شناسم! تو پارتيزان جواب براي كامنت‌ت گذاشته بودم ولي حيف‌م اومد براي دست‌مريزاد اين‌جا خدمت نرسم. هر چند كه من خودِ ويژه نامه رو دارم، ولي يه هم‌چين همتي تقدير ويژه مي‌طلبه. خاكِ هر چي زحمت تو، بر سر تيم فني مؤسسه‌ي مطبوعاتي ايران! كاوه اشتهاردي بايد به وزن‌ت طلا به‌ت بده. يادم باشه به نادر بكايي بگم تو چي‌كار كردي تا زنده‌زنده پوست‌ت رو بكنه!
    يا علي…

  2. سلام عزیز نمیتونم دانلود کنم وسط دانلود هی قطع میشه و میگه باید از اول شروع کنید لطفا چک کنید یا اگه ممکنه یه جا دیگه اپلود کنید
    ___________________
    سعی می‌کنم فایل را در سایت‌های دیگر که امکان ادامۀ دریافت داشته باشند هم آپلود کنم. در حال حاضر بهتر است از امکان دریافت جداگانۀ فصل‌ها استفاده کنید.

  3. دستت درد نكنه
    فايل doc رو نداري ؟
    ______________
    متأسفانه نه، من فقط PDF اش رو دارم. حدس می‌زنم اصل مطلب هم با ورد تهیه نشده باشه.

  4. سلام
    من که نتوانستم این فایل را دانلود کنم
    اگه برات ممکنه این فایل را برام میل کن تا مطالعه کنم
    پیشاپی از این کارت تشکر می کنم.
    میل:
    mohebi5133@gmail.com

  5. سلام بر اساس امر بانک مرکزی نرخ تورّم به بیشتر از ۲۰ درصد رسیده. این یعنی حقوق‌ها باید ۲۰ درصد بیشتر بشوند. همه میگویند بسیجیها بهترین حقوق و مزایا را دارند. ما که ندیدیم. نون برای ما هم گران شده. همه چیز برای ما هم گران شده. در یک بلاگ خواندم که ماها بهترین حقوق هارا میگیریم و نرخ تورّم به ما اثر نخواهد داشت.والله به امام قسم اگر این واقعیت داشته باشد.فقط همین را می‌خواستم بگویم.

پاسخی بگذارید

